NAD CZYM PRACOWALIŚMY?
Lakiernia wykonana została w formie kompaktowej, wyposażonej w stopy oraz jednolitą skręcaną z trzech części ramę. Lakiernie można w całości transportować (za wyjątkiem pomostu) za pomocą wózków widłowych lub po jej rozkręceniu w trzech osobnych częściach.
W skład lakierni wchodzą:
- stanowiska załadunku/rozładunku na czterech przenośnikach,
- wspólna kabina lakiernicza z robotem ABB typ IRB 5510 służącym do nakładania podkładu oraz lakieru,
- czterostanowiskowa kabina suszenia (piec do wygrzewania i suszenia detali),
- system transportu wahadłowego do przemieszczania profili zbudowany z czterech torów jezdnych,
- system rozpoznawania typu zawieszek podczas ruchu (do 4 typów na każdym przenośniku),
- układ natrysku i podawania lakieru oraz podkładu i wody do dwóch automatycznych pistoletów zainstalowanych na ramieniu robota,
- szafa zasilająco-sterownicza oraz miejscowa szafka sterująca z panelem operatorskim,
- wentylacja odciągowa z zewnętrznym emitorem,
- centrala nawiewna z klimatyzatorem freonowym.